Οι κατασκευές για την ενότητα του e twinning red Winter ολοκληρώθηκαν και ακούστηκαν σε όλο το σχολείο τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Από όλους τους μαθητές της τρίτης τάξης ευχές για όμορφα Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και υπέροχες στιγμές!!! Καλωσορίζουμε τη δεύτερη ενότητα του προγράμματος white Winter και συνεχίζουμε…



